[simbian-info] Re: Jos malo gnjavaze

Posto ti je telefon?
----- Original Message ----- From: "NINO" <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, June 01, 2010 3:52 PM
Subject: [simbian-info] Re: Jos malo gnjavaze

Hvala Gordane, u medjuvremenu sam nasao 5630 u jednom beogradskom ducanu, popunio online narudzbu i za koji dan mi ga donose... E, tek tad cu sve da vas gnjavim oko hakovanja, krekovanja i instalacija, nek vam se Bog smiluje :D ----- Original Message ----- From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>