[simbian-info] Re: Jos jedan android telefon za predloziti

OK, hvala , imat ću na umu ovo što si rekao.

On 26.5.2012. 19:32, Hrvoje Katić wrote:
Osobno ne bi preporučio, pogotovo ako nema tipkovnice. Android mora biti minimalno verzija 4 da bi pristupacnost sa touch screenom bila dobra.

On 26.5.2012. 9:03, Marijan Janev wrote:
Imao bih jedno pitanjce za one koji su vidjeli LG optimus l3. Jedna ga moja prijateljica hoće uzet na dogovor pa je zanima da li će bit problema sa čitačima zaslona. OS je android 2.3 valjda može bez problema ić na 2.35.
Hvala.

On 25.5.2012. 2:28, Mario Perčinić wrote:
Pozdrav.

Danas sam upravo imao priliku vidjeti slabiju verziju galaxy nexus telefona, a pritom takodjre i jeftiniju koja je dozivjela sluzbeni update na android 4. Radi se o modelu google nexus s ili samsung nexus s, koji od prije cca mjesec dana moze sluzbeno biti nadogradjen na android 4 sa cistim interfaceom tako da ga mi mozemo koristiti bez problema sa adaptivnim tehnologijama, konkretno talkbackom i ostalim sintezama koje zelimo imati.
Tel se kod nas moze naci od 200 eura za polovne pa do 300 za nove.
Radi se iskljucivo o touchscreen uredjaju.

Mario Percinic
Accessibility consultant and sound healing therapist
Mail/Msn/Googletalk:mario.percinic@xxxxxxxxx
Skype: acousticman
gsm: +385922630259