[simbian-info] Re: Jos jedan android telefon za predloziti

OK, hvala prijatelju. Dobro je znat da radi dobro sa četvorkom. Možda si čak i prištedim koji denar ak se ne izletim sa G-S3. hahaha

On 29.5.2012. 23:28, Mario Perčinić wrote:
Pozdrav.
Nene, to nije galaxy s3, to je telefon sa samog kraja 2010 i pocetka 2011, s vrlo dobrim performansama, a kao sto sam imao vidjeti priliku s androidom 4 stvarno radi fino.
Mario

-----Original Message----- From: Marijan Janev
Sent: Saturday, May 26, 2012 8:58 AM
To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [simbian-info] Re: Jos jedan android telefon za predloziti

To je galaxy-s3 ili nešto drugo?
Tijekom travnja se govorilo da će samsung trećeg svibnja izbacit
galaxy-s3 koji bi, po njihovim uvjerenjima, trebao bit hit za ljetnje
olimpijske u Londonu.

On 25.5.2012. 2:28, Mario Perčinić wrote:
Pozdrav.

Danas sam upravo imao priliku vidjeti slabiju verziju galaxy nexus telefona, a pritom takodjre i jeftiniju koja je dozivjela sluzbeni update na android 4. Radi se o modelu google nexus s ili samsung nexus s, koji od prije cca mjesec dana moze sluzbeno biti nadogradjen na android 4 sa cistim interfaceom tako da ga mi mozemo koristiti bez problema sa adaptivnim tehnologijama, konkretno talkbackom i ostalim sintezama koje zelimo imati.
Tel se kod nas moze naci od 200 eura za polovne pa do 300 za nove.
Radi se iskljucivo o touchscreen uredjaju.

Mario Percinic
Accessibility consultant and sound healing therapist
Mail/Msn/Googletalk:mario.percinic@xxxxxxxxx
Skype: acousticman
gsm: +385922630259

Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu