From: "Milorad Pejic" <pejic.milorad@xxxxxxxxx>
To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, April 04, 2010 23:57
Subject: [simbian-info] Re: IPhone

Jedino sto treba je da naucis gde se sta nalazi, da ti bude brze kada se
kreces.. Nema nista napamet, jedino treba da znas da ga ukljucujes preko
Itunes-a. To se radi samo prvi put, a sve to naravno cita jaws. Dakle sve
cita voice over, mape, podesavanja pisanje sms-a, citanje mailova, internet
surfovanje, skype, face, tvitter, myspace youtube  itd. Jedino moze da se
desi na ne podrzava neku dodatnu aplikaciju, bas kao i jaws. Napominjem da
sam ja dobio updatovanu verziju voice over-a.
Milorad Pejic
Serbia
Mail
pejic.milorad@xxxxxxxxx