To: <simbian-info@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, October 12, 2008 2:51 PM
Subject: [simbian-info] Re: Citanje chatova na mobu.

Pozdrav, Bado!
Mislim da se chat prozor u mobitelu treba virtualizirati na nacin da stisnes Talks i joystick u sredinu, ali na dugi pritisak. Je li se onda poruka cita automatski ili se moze dalje strelicama nisam siguran.
Regards
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com
----- Original Message ----- From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>