Novije verzije od 5.00.3 nisu skrekane i tu zasad nema nikakvih novosti.

S postovanjem
Gordan Radic

On 7.9.2011. 23:51, igor wrote:
a kako gordane to ide sa hackovanjem kako se to odrađuje i da li neka druga verzija
skrekanog talksa može da se nabaci na c 5?

saša hvala i tebi na preporuci znači isplati se uzeti ovaj aparat.
   ----- Original Message -----
   From: Gordan Radić
   To: simbian-info@xxxxxxxxxxxxx
   Sent: Wednesday, September 07, 2011 10:50 PM
   Subject: [simbian-info] Re: C 5

   Pozdrav!
   Svejedno je li hakiran ili ne, zadnja verzija skrekanog Talksa ne radi
   dobro sa C5. Da se razumijemo, ne radi ni ta ista legalna verzija.
   Od verzije 5.00.3 koja je posljednja skrekana verzija izasle su najmanje
   dvije a mozda i tri novije verzije ali one nisu skrekane.
   Alternativa je koristenje Mobile Speaka koji jos cini mi se od verzije
   4.0 ima isti nacin krekanja a to je zamjena licsrv(nesto).exe datoteke u
   C:\Sys\Bin folderu na telefonu no treba obratiti paznju da se sve
   postavke moraju odraditi u demo modu prije krekiranja.

   S postovanjem
   Gordan Radic

   On 7.9.2011. 22:46, igor wrote:
   >  još samo par sitnica da upitam.
   >  gps koristiš nokia maps ili? kakve su nokia maps mogu li poslužiti bar za
pronaći neku adresu kada se putuje sa auutom?

   >  šta će mi biti potrebnoodraditi na mobitelu  da crackovani talks instaliram? da
li ga treba hackovati ili nešto drugo jer slabo sam se sa tim zanimao.
   >  asmir ni je poslao hack za ovaj moj mobitel koji koristim tako da nisam
imao potrebe se zanimati za te stvari.
   >  upratim na listama tu i tamo problematiku oko potpisivanja certifikata pa me zanima
šta ću trebati odraditi da ga pripremim za talks.

   >  sada ovaj mobitel naletio u ponudi za 1 marku pa rekoh uzet ću ga kao rezervni
mobitel jer i ovaj n 95 lagano ide prema kraju. šteta ne uzeti a pretplatu svakako
plaćam pa...

   >  hajde hvala ti na odgovoru i pozdrav.

jacu koristim telefon c.5 veomasam zadovoljan radi sve podpuno dobro ali moram
napomenuti da je kod mene legalni toks posto sa krekovanim toksom bas i neradi
nesto dobro a zadnji krekovani toks je 5.0 i jos neki broj ali stim toksom nije
nesto narocit  dok sa legalnim radi perfektno baterijamuje dobra cak i odlicna gps
radi ok sve u svemu odlican telefon poz aleksandar zanev poz svim listerima

mjeseca  pa me zanima da li  se isplati uzeti.
   >       kakav je telefon ima li ga tko i šta mislite o njemu. držao sam ga u ruci
večeras na par sekundi od jednog poznanika ali samo na par sekundi i naravno nije bio sa
govornim programom.
   >       tipke mi se čine baš ok i nisu male i baš se fino osjete pod prstima.
   >       znam da mu je kamera 3.2 ali me ona i ne zanima previše, više me
zanimaju gps, web, baterija i ostale sitnice jer bih ga koristio kao rezervni tellefon ili za
drugu karticu.

   >       može li netko napisati bar par riječi o ovome mobitelu.
   >       specifikacije sam gledao na netu ali iz njih  baš se ne isčita ono
što nas zanima.
   >        kakav je sa nokia maps, kakav je na webu, koliko je brz sa talksom
ili mobile speakom...

   Za odjavu sa liste posaljite mail na adresu