[sah] Re: Propunere

  • From: Oana Goge <valkyria.of.valhalla@xxxxxxxxx>
  • To: sah@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 12 Apr 2009 15:13:48 +0300

Ok, mersi.
Mda si eu ma lupt la greu cu calloc si malloc care nu vor sa mearga ai dreq
(want Java nao)...

e chiar fun...
int ** pre;
        pre=malloc(n*sizeof(int));
        if (pre==NULL){
                printf("Could not alloc memory for pre\n");
                exit(1);
        }

Si imi iese tot timpul!!!!!! La fel daca ii dai si calloc(n,sizeof(int));

Bulangiu rau c-u asta...

Anywayz, sry for the offtopic :)