From: kwintengernay@xxxxxxxxx
Subject: [rits2013-docu] Re: maandag 5 maart
Date: Sat, 3 Mar 2012 20:37:31 +0100
To: rits2013-docu@xxxxxxxxxxxxx

Goei idee, ik kom mee..

Op 3-mrt-2012, om 19:05 heeft Michelle Beeckman het volgende geschreven:

ik :)

From: laurien_rodesch@xxxxxxxxxxx
To: rits2013-docu@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [rits2013-docu] maandag 5 maart
Date: Sat, 3 Mar 2012 17:13:49 +0100

Hey iedereen,

Wie gaat er maandag naar Jan Pieter Everaerts?
Ik ga in ieder geval is gaan.
En omdat we toch luckas hebben tot 17u30 en het begint om 19u30 dacht ik voor te stellen om samen iets te gaan eten? In de buurt ofzo. Bijvoorbeeld Ellis burger :p als we zin hebben in een fancy hamburger. Of gewoon ergens anders in de buurt?
Der is daar ook een goeie italiaan denk ik.

Tis  een voorstel,dus laat maar iets weten!

Groetjes,
Laurien