[rits2013-docu] Vorige mail van mij negeren :-)

Ik doe het wel vnv...

Sent via BlackBerry offered by Proximus

-----Original Message-----
From: sandra munyanshoza <sandra.munyanshoza@xxxxxxxxx>
Sender: rits2013-docu-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Date: Thu, 31 May 2012 18:34:10
To: kwinten gernay<kwintengernay@xxxxxxxxx>
Cc: <rits2013-docu@xxxxxxxxxxxxx>; Laurien
Rodesch<laurien_rodesch@xxxxxxxxxxx>; <danni@xxxxxxxxxxxxx>; Mirko De
Beule<m.de.beule@xxxxxxxxxxx>; Roel Callebaut<callebautroel@xxxxxxxxxxx>;
Michelle Beeckman<michelle.beeckman@xxxxxxxxxxx>
Subject: [rits2013-docu] Re: LEs morgen

Blijft voor mij over: 11 uur.
Leo, morgen kan je die bib overzetten als je wil. 'k Zal wat langer blijven.
Karel, ik wil dat wel nog doen, kwestie van archief... Weet niet of het een
plug-in is, maar software is resolume avenue.

Groeten en misschien tot morgen,

Sandra

Op 31 mei 2012, om 16:13 heeft kwinten gernay het volgende geschreven:

> Da pak ik 10u15

>>> 09.30...Roel
>>> 10.15...Kwinten
>>> 11.00... Sandra
>
> Op 31-mei-2012, om 15:59 heeft Karel Verstreken het volgende geschreven:

>>> 09.30...
>>> 10.15...
>>> 11.00...

>>> 09.30...