Re: [reprapbg] ОупънФест

  • From: Тони Стоев <reprap@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 24 Sep 2011 08:32:21 +0300

Маса, стол и ток ни трябват: да седи някой от нас, да пуска разпечатки и да обяснява на хората. Аз съм единия желаещ. Можем да направим дизайн по желание – който иска, идва рисува си нещо и го пускаме на принтера. Идеята ми е да намерим дизайнери по този начин.

На 23.09.2011 12:55, Vasil Kolev написа:
В 12:34 +0300 на 23.09.2011 (пт), Тони Стоев написа:
Най-добре да застанем някъде отстрани и просто да го показваме, на който
се интересува. Наскоро правихме така на семинар за устойчиво развитие и
се получи добре. На 'Феста ще има и повече техничари.

Кой ще го прави, и какво точно ви трябва, да видя дали можем да го
уредим?

http://reprap.org/wiki/bg
//freelists.org/list/reprapbg