[reprapbg] Re: [reprapbg] Сводка

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: reprapbg@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Dec 2010 22:35:59 +0200

Супер Тони,

Разгледах как си го написал и мисля, че е станало супер :)
Аз направих първата платка за управление на стъпковите двигатели.
Засега нещата изглежда, че работят. В смисъл, че първите стъпки по
описанието
в уикито светкат правилно светодиодите, но за съжаление нямам подходящ
стъпков двигател да пробвам как върви. Моят стъпков двигател е с централна
точка
и засега не знам още как трябва да го свържа, но ще разберем.
Това е засега от мен и поздрави на всички.

Радо