[reprapbg] Re: [reprapbg] Среща

  • From: Radoslav Borisov <radoslav.borisov@xxxxxxxxx>
  • To: reprapbg@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 29 Nov 2010 23:09:22 +0200

Тони, проблема е в твоя компютър и софтуера инсталиран там.
При мен на моя лаптоп като пусна платката прави комуникация със софтуера и
в дебъг режим получавам някакви данни. Така, че хубавата новина, е че не сме
изгорили чипа :) Дано да успея да си взема отпуск тази седмица да ги
довърша
нещата.
Потърсете, дали някой няма случайно захранване за PC АТX, което не му
трябва.
Иначе ще се наложи май да купим едно за управление на двигателите.