[reprapbg] Re: РепиРап

  • From: Тони Стоев <reprap@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: РепРап Бг <reprapbg@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Jan 2011 20:14:27 +0200

еее, събрахме се днеска, Мирчо, Радо, Сашо, Светослав, Тони
Много хубаво си поговорихме за 3D принтирането, отворения подход и наличието на
специалисти по принтерна механика в България. Набелязахме начини за достигане
до последните. А Радослав пак свърши работа: тества драйвер-платка за движение
по ос със стъпков двигател в двете посоки. Снимка качвам на уикито.

Хайде, живейте щастливо.

2011.1.28 пет 17:11:43 Тони Стоев:

http://reprap.org/wiki/bg
//freelists.org/list/reprapbg