[rd_jsfsquad] volgende squad

  • From: Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad <rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2010 21:06:37 +0200

@allen

Het is inderdaad een beetje later dan ik voorzien had, maar ik begin terug
een beetje tijd te hebben.  Daarom ga ik nog maar eens een poging wagen (en
deze keer zal het wel lukken) om een squad bijeenkomst te organiseren.

Ik heb volgende data vrij (18.00 - 20.00):

Dinsdag 19 oktober
Dinsdag 26 oktober

Laat maar jullie voorkeur horen, graag volgende week donderdag (14 oktober)
want dan ga ik de broodjes aanvragen en de vergaderzaal boeken. (op de dag
met de meeste stemmen)

Ook agenda puntjes kunnen jullie me laten weten.  Ik dacht al wel iets te
vertellen over het gebruik van CDI en het Post Redirect Get pattern met JSF
2.0.

groetjes
Rudy