[rd_jsfsquad] Re: Vraag ExtVal BypassValidationController

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Jun 2010 10:42:52 +0200

Dag Rudy,

Ik ben zo nu en dan bezig geweest met de package namen en verwijzingen naar
RealDolmen uit deze utils uit te werken.
Ook begon ik dan feitelijk het nut van een dergelijk util project in twijfel
te trekken omdat je je heel vast ent op de technologie en de structuur die
verwacht wordt in die utility (HibernateUtils met SessionFactory, JPAUtils
met EntityManager, ...)

Maar natuurlijk, zonder de rd-java-project parent POM of de JSF Squad parent
POM ben ik zo goed als alles van reports en build-time checks kwijt.
Ik ben op dat vlak nogal een leek maar ben al wat informatie gaan opzoeken
over hoe deze reports enabled worden en welke checks er achter de build
zitten.

De default checks zijn echt niet wat ik moet hebben. Er komen gigantisch
veel fouten uit bij een default Eclipse format waar ik enkel de lijnlengte
aangepast heb naar 120 karakters.

In hoeverre mag ik me voor een stesch-java-project parent POM of iets
dergelijks baseren op de rd-java-project parent POM of de JSF suad parent
POM waar vele zaken al in gechecked worden en de nodige checks in de goede
zin aangepast werden?
En in hoeverre mag ik die stesch-java-project parent POM dan op Google Code
plaatsen? Ik zet die projectjes daar zodat ik daar van overal aan kan.
Eigenlijk niet met het oog om dit open-source beschikbaar te stellen, maar
enkel voor het eigen gemak.

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,

Steve

PS: Is er een richtdatum voor een volgende squad?
Ik zal wel moeten bekijken of ik al dan niet kan komen, door de
verlofperiode en het feit dat ik dringend in gang moet schieten voor het
SCBCD examen.

Op 30 april 2010 13:59 schreef Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx> het
volgende: