[rd_jsfsquad] Re: Vraag ExtVal BypassValidationController

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 30 Apr 2010 13:37:06 +0200

Dag Rudy,

Dat is mijn eigen hibernate-utils utility projectje dat ik kan hergebruiken
binnen verschillende educatieve projectjes.
Misschien moet ik het hernoemen en mag er geen verwijzing zijn naar
com.realdolmen gezien de code ingechecked is op Google Code?

De code repository is te vinden via:
svn checkout http://hr-poc.googlecode.com/svn/trunk/
met als username normaal gezien:
hr-poc-read-only

Daar kan je de projecten hibernate-utils en hibernate-utils-test terugvinden
welke je dient uit te checken en via mvn:install dient te installeren in je
local maven repository.

Ofwel kan je de JARs terugvinden in bijlage van deze e-mail en deze via
mvn:install-file installeren in je local maven repository.

Groetjes,

Steve Schols

Op 30 april 2010 12:25 schreef Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx> het
volgende: