[rd_jsfsquad] Vraag ExtVal BypassValidationController

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad <rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Apr 2010 18:54:52 +0200

Dag Rudy,

In de PersonBean heb ik nu dit staan:
@BypassValidationController(@ViewId(value = "/pages/searchPerson.jsp", all =
true))
    private Person person;

Als ik de bypassvalidation add-on versie 1.2.2 gebruik, lijken mijn pagina's
te werken, maar krijg ik een NoClassDefFoundError bij het starten van de
server (of het refreshen van de inlogpagina na de start van de server)
java.lang.ClassNotFoundException:
org.apache.myfaces.extensions.validator.ValidationInterceptorWithSkipValidationSupport

Inloggen lukt, en ik krijg de fouten welke ik verwacht als ik velden niet
invul

Maar als ik de bypassvalidation add-on versie 1.2.3SNAPSHOT gebruik krijg ik
deze NoClassDefFoundError niet bij de refresh van de login, maar geraak ik
ook nooit ingelogd, ook niet wanneer ik de correcte informatie invul.
Bugje in die bypassvalidation add-on? Of gebruik ik het verkeerd?

Alvast bedankt voor je input.