[rd_jsfsquad] Re: Vraag E-form aanvragen print opdracht

  • From: Tim Torbeyns <tim.torbeyns@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Mar 2010 19:27:16 +0100

volgens de info moet je 2 dagen op voorhand de aanvraag doen
maar tot nu toe was het bij mij telkens dezelfde dag in orde

aanvraag s'morgens gedaan rond 8:00 en rond 14:00 kon ik die al gaan halen
en soms zelfs al een uurke later
hangt er vanaf hoe veel aanvragen ze hebben ;)

je zou ook de aanvraag kunnen doen en dan een mailke kunnen sturen
naar Sabine Decloet met de pdf in
van haar krijg ik toch altijd confirmatie dat ik de boeken kan komen afhalen
:)

tim