[rd_jsfsquad] Re: Vraag E-form aanvragen print opdracht

  • From: Steve Schols <steve.schols@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 22 Mar 2010 19:17:13 +0100

Ik heb vroeger, voor toegang tot de Colruyt Mainframe - of wat het ook was -
om de prestatiemeter te bekijken of garage info op te vragen, een VPN
connectie gehad.
Maar alleszinds nu niet meer, en ken ook connection settings niet.

Ik zal dan de 25ste voor of na de ExtVal presentatie, de aanvraag wel doen.
Ik vermoed dat het slecht een paar dagen zal duren eer de print klaar is?
Maandag de 29ste heb ik EJB 3 traject.

Groetjes,

Steve

Op 22 maart 2010 19:14 schreef Tim Torbeyns <tim.torbeyns@xxxxxxxxx> het