[rd_jsfsquad] Re: Volgende JSF Squad meeting

  • From: Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Sep 2010 21:06:01 +0200

Hoi allen,

Ben jullie niet vergeten.  Maar het is wat hectisch, problemen met het
huidige project en het vorige.  Zou me moeten kunnen klonen :)

Als de squad doorgaat zal dit op do 16/9 zijn. Ik kan dit pas beslissen
tegen het einde van de week (als alles een beetje opgeklaard is, hoop ik
toch.) Als het niet meer lukt op 16/9 zal ik andere data voorstellen voor
eind september.

Groetjes
Rudy.