[rd_jsfsquad] Re: Demo / Info - volgende Squad meeting

  • From: Rudy De Busscher <rdebusscher@xxxxxxxxx>
  • To: rd_jsfsquad@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 29 Oct 2010 14:15:09 +0200

Steve,

@OpenFaces -> Daarom moet jij nog niet de vergelijking maken.  Als je al wat
komt vertellen, kunnen de anderen hierop inpikken om verschillen aan te
geven.

@EventTracker -> Als er een aantal onder jullie (of allemaal, mag ook
natuurlijk) beslissen om iets dergelijks te doen, kunnen we vanuit de Squad
hier wel aandacht aan besteden.  Als je wil, kan je gerust al iets
opstarten, je hoeft daarom niet te wachten tot volgende vergadering.  Deze
mailinglist is dan een goede manier om iedereen op de hoogte te houden van
waarmee je bezig bent.

groeten
Rudy