Fra: quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På
vegne af Michael Kamp Jensen
Sendt: 9. marts 2009 09:46
Til: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [quakelan] LAN lørdag den 25 april

Hey fellow quakers! ;)

Tak for sidst! det var sgu godt at få gibbet garfen og finn ske lidt igen og se
garfen skyde teammates så vi kunne få mapcontrol :) hehe

Jeg foreslår at vi mødes igen den 25 april ca. kl.12 og ikke kl.15 fes :P

I er selvfølgelig velkommen til at komme tidligere hvis man vil have en god
plads ;)

Dem der ikke fik betalt mig for pizza kan overføre en 50'er (ja enf, all the
single ladies! som svinger med armene)

reg: 0274

konto: 3106411964

Danske Bank

mvh. kniws

PS. Meld gerne lige tilbage omkring datoen, ellers må jeg finde en ny!