Fra: quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:quakelan-bounce@xxxxxxxxxxxxx] På
vegne af Christian Hall
Sendt: 9. februar 2010 13:34
Til: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
Emne: [quakelan] Re: SV: Re: SV: Re: Arangutang! Nu med datoer

rage-quit er den bedste måde at quitte på!

2010/2/9 Thomas Sadi <ts@xxxxxxxxxxx>

Jeg er klar på hvad som helst hvor jeg bare ikke skal ?spille? 1on1 med en
der vælge at vil lege gemmeleg i 7 min. i stedet? :-)

P.S. Whining, rage quit og undskyldninger må ALDRIG blive en mangel vare i
garfs quake-cave!!!

Date: Tue, 9 Feb 2010 13:10:49 +0100

Subject: [quakelan] Re: SV: Re: Arangutang! Nu med datoer

From: styrer@xxxxxxxxx
To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

Det er vel bare samme hold i den 2on2 konkurrence som sidst, de fungerede jo
fint ... selvom jeg bitchede på Smurf ;)

Så må det bare være en lidt længere konkurrence, så man ikke bare ryger ud
efter første kamp .. så alle spiller mod alle og dem med flest point så
slutter i en finale.

Garf, det er fandme ARRANGEMENT og ENGAGEMENT at du vil blive ved med at
hoste! :)

GG

KNIWS

2010/2/9 Lars-Henrik Bjørnbak <bjornbak@xxxxxxx>

Så må Fes og jeg liiiiige spille den DM2 "om", så vi starte på en frisk :)

Og så må vi også stemme om vi skal have en 1on1 igen? Var jo et perfekt
oplæg til 2on2 comboen!

/Whimp

> Date: Tue, 9 Feb 2010 12:25:52 +0100
> Subject: [quakelan] Re: SV: Re: Arangutang! Nu med datoer
> From: henrik@xxxxxxxxxxxxxxxxx
> To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx

> HA!
>
> For en god ordens skyld skal jeg endnu engang nævne, at det er helt fint
vi holder det hos mig. Nu har jeg jo efterhånden hele