[psicologia_andorra] Títol de psicòleg clínic

  • From: Direcció EENS de Meritxell <eensm@xxxxxxxxxx>
  • To: <psicologia_andorra@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Oct 2002 16:34:28 +0200

Companys/es,

Com recordareu els que vareu assistir a la darrera reunió, vaig quedar
encarregada de contactac amb el COPC i amb el MEC per tal de saber quines
possibilitats teniem els psicòlegs andorrans d'acollir-nos a aquesta disposició
transitòria per a l'obtenció del títol de psicòleg clínic. Aquests són de
moment els resultats:

MEC: donat que és molt difícil que responguin i després que trobin la persona
que sap de que parles, he optat per formular la pregunta per e-mail.

COPC: em diuen que a Catalunya estan presentant els papers psicòlegs de
diferents nacionalitats que treballen o no a Espanya. Ells creuen (no ho
asseguren) que nosaltres també ens hi podem acollir.

Quan sàpiga més ja us ho diré.

Salutacions,

Carolina Serra