[psicologia_andorra] Re: Document corregit

  • From: "robert & compte" <robert.compte@xxxxxxxxxx>
  • To: <psicologia_andorra@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Apr 2002 10:52:24 +0200

Hola, herebut el document i per tant l'he pogut llegir. Segons els meus apunts
les esmenes són  correctes. Solament tinc un dubte que es refereix a la part de
Intervenció o tractament. Segons els meus apunts vàrem decidir mantenir el
primer paràgraf "L'activitat principal...." elimininant la frase "Tota
intervenció....pacients".

Marta