[psicologia_andorra] Actes del psicòlegs clínics

  • From: Trànsit <eensm-tr@xxxxxxxxxx>
  • To: Col·legi Psicòlegs Discussió <psicologia_andorra@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Apr 2002 09:25:02 +0200

Us envio un document en el que estic intentant recollir els actes professionals
dels psicòlegs, per fer el catàleg a partir del qual es poguessin proposar
prestacions remborsables per la CASS.

De moment, he recollit les definicions que he trobat a internet dels codis de
l'Associació Americana de Medicina, encara que no hi són tots. Vaig darrera
d'aconseguir el manual de codis (CPT), que és el que fan servir per exemple a
la Comissió Tècnica de Discapacitat per avaluar la discapacitat. Si algú el té,
que ho digui si us plau.

La llista és una mica allò de "la pera, la poma i el cuc de la poma". És a dir,
no està, ordenada, no és completa i no sé si tots els actes són del mateix
nivell de classificació. És molt primerenca i provisional. Penso que cadascú
hauria d'enviar descripcions que coneix que es fan servir a alguna banda,
citant la font, o descriure accions que personalment fa i que creu que cal
incloure en la llista.

Aniré actualitzant la llista a mesura que envieu suggeriments i l'anirem polint
entre tots.

Josep Lluís