[phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] ökobomba

  • From: motor manner <motormanner@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Nov 2009 11:48:45 +0100

Köszi a képeket!

Ákos!
Köszi a tanácsokat! Igen, eléggé "durr bele" a hozzá állásom!
Megmondom miért, nem akarom elfelejteni a tanultakat ezért minél hamarabb
gyakorolni akarom. Eddig is csak azért vártam, hogy lássam van e valami
mozgolódás a listán, TC vagy bár ki más elindít e valamit amihez lehet
csatlakozni. Úgy látom egyenlőre nincs még semmi komoly, szóval ha más nem
akkor én. Szerintem nem kéne TC-re testálni a dolog szervezését, ahogy én
látom van neki elég feladata enélkül is. Persze ezzel nem azt mondom hogy ne
ő csinálja, de ő a fő padawan ő is olvassa (remélem) a levlistát és ha ez
neki így nem felel meg akkor bele fog szólni!
Amit leírtál munkamenet szerintem nagyon hasznos!

Akkor kezdjük a project szervezést!
Aki akarja csinálni azokkal találkozni kéne valamelyik nap, valahol!
Ez a nap lehetne a péntek a hely pedig nálam amennyiben a létszám az 5-6 főt
nem haladja meg!
E fölött már kicsi a kecó így kocsmát ajánlanék! De várom az ötleteket!

Pepe