[SJABBAT SJALOM] een droevig bericht

  • From: "Avraham J. Roos" <avrahamroos@xxxxxxxxxx>
  • To: <parasjathasjawoea@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Nov 2005 15:31:48 +0200

Voor een ieder die dit nog niet gehoord heeft:

Uitgaande Sjmini Atseret overleed voormalige opperrabbijn van het leger Michel
Nager. Dhr Nager was een man die ik persoonlijk zeer respecteerde. Zijn
fenomenale kennis, zijn idialisme maar vooral zijn vriendelijke karakter en
respect voor iedereen hebben op mij altijd een gigantische indruk gemaakt. Zijn
interesse in iedereen en alles zullen mij altijd bijblijven. Toen ik hem eens
zei hoe ik hem bewonderde om zijn kennis daar ik nooit zoveel zou weten zei
hij: Goede boogschieters zijn slechte boogschieters die bleven oefenen. En ook
met dat gezegte schoot hij de pijl in deze Roos. Ik wens zijn vrouw en familie
veel sterkte.

Jehie Zichro Baroech

Avraham Roos
You can contact me on ICQ #22351330