[orasi] Re: ΝεώτεραγιατηνεκκλησίατουΚεάτ

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jun 2010 16:19:38 +0300

Ωραία σε πρώτη φάση! Αλλά έχω 2 ερωτήσεις:
Πρώτον, Γιατί η κα Τσιλιμιγκάκη αναφέρεται στα οικονομικά προβλήματα του
Κεατ εφόσον απ' ότι φαίνεται στο κείμενο που αναρτήθηκε προς υπογραφή στη
λίστα το εκκλησάκι αποφέρει κέρδη? Γιατί από την μια αναφέρται στα
οικονομικά προβλήματα και από την άλλη ήθελε να κλείσει (όχι η ίδια) ένα
κερδοφόρο κομμάτι του ΚΕΑΤ?
Και δεύτερον, γιατί στρέφεται η κα Τσιλιμιγκάκη στην αρχιεπισκοπή αφού το
εκκλησάκι είναι υπο την διοίκηση του Κεατ και όχι της αρχιεπισκοπής?