[orasi] Re: απλήρωτοιοισυμβασιούχοιγιατρείς μήνες

  • From: "Marily" <1markal@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Jun 2010 20:47:18 +0300

Καλησπέρα αυτα τα θέματα που αναδήχθηκαν παραπάνω για το Κέατ υπάρχουν απο
τότε που εγώ φοιτούσα εκει .
Μαλιστα κάποια απο τα αιτήματα που διάβασα στο μύνημα του Σπυρου υπηρχαν σε
πολλέσ μαθητηκεσ και στήν δηκια μου φυσικα ,ηταν και αφορμεσ για τισ δυο η
τρίσ προήγουμενεσ καταληψεισ .
Οτι δέν θα έδηναν τόν χώρο για τήν έκδηλοση ήταν πασιφανεσ .
Ποτε δέν τουσ άρεσε η δραση κάποιων συλώγων δέν είναι κενουριο .
Η εκδηλοση ειναι 1 ιουλιου και όχι ιουνιου