[orasi] Re: ΠροσαρμογήτωνηχητικώνανακοινώσεωντηςΕταιρίας"ΑττικόΜετρό"στονσύγχρονολεκτικόορισμόγιατηναναπηρία.

  • From: "NXARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jun 2010 21:35:26 +0300

έχεις απόλιτο δίκιο φίλε. τι θα κόστιζε στον π σ τ, ένα έγκραφο
διαμαρτυρίας; όμως στην προτοβουλία της Πολίνας, θέλω να βάλω και άλη μία
παράμετρο που τη σκέφτηκα μόλις σήμερα. μήπως στην αναγκελία για τα ασανσέρ
του μετρό, που λέει για άτομα με ιδικές ανάγκες, δεν αναφέρεται μόνο σε'μας,
αλλά και στους ηλικιομένους και στις εγκίους και γενικά σε όλους όσους
χρησημοποιούν τα ασανσέρ; οπότε νομίζω πως εδώ δεν είναι λάθος ο όρος. τι
λέτε;