[orasi] Re: ΠροσαρμογήτωνηχητικώνανακοινώσεωντηςΕταιρίας"ΑττικόΜετρό"στονσύγχρονολεκτικόορισμόγιατηναναπηρία.

  • From: ΠΩΛΙΝΑ Παπανικολάου <pwlinaki@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jun 2010 16:13:55 +0300

Όταν απέστειλα στην «Όραση» το παρόν έγγραφο, του οποίου το βαθύτερο
περιεχόμενο ενστερνίζομαι βαθύτατα, έθεσα ως κορωνίδα των σκέψεων μου την
ελευθερία κάθε συμμετέχοντος στην Λίστα είτε να το αποδεχτεί, είτε να το
απορρίψει, εκφράζοντας την πεποίθηση του αυτή με την υπογραφή ή την
προσυπογραφή του….

Το να αντικατασταθεί ένας λεκτικός όρος δεν αποτελεί μια επιφανειακή αξίωση,
και τούτο γιατί αντικατοπτρίζει την έννοια και την απαίτηση του σεβασμού,
στον οποίο όλοι μας αποβλέπουμε κοινωνικά και ανθρωπιστικά….

Το αν κάποιοι δεν αποδέχονται ή δεν τους ενοχλεί ο όρος «άτομα με ειδικές
ανάγκες» είναι κάτι που εμφανίζει ειδικό χαρακτήρα και ουδόλως σχετίζεται με
την επιστημονικότητα, τις ιστορικές καταβολές και την ιδεολογική προσέγγιση
της συνθήκης της αναπηρίας.

Τέλος η δημοσιοποίηση του επίμαχου εγγράφου σκοπούσε στην συσπείρωση και την
δραστηριοποίηση και όχι στην εισφορά απόψεων για την σύνταξη εγγράφων
συναφούς αλλά όχι ταυτοσήμου περιεχομένου, ως προς τα οποία ο δρόμος είναι
πάντοτε ανοιχτός για να τεθούν προς δημόσια υπογραφή και συναίνεση υπ’ όρους
ακτιβισμού…!!!!

Κλείνοντας όταν δομείς ένα έγγραφο, που εμφανίζει ένα έντονο φιλοσοφικό
περιεχόμενο, όπως το εδώ σχολιαζόμενο ελπίζεις ότι κάποια στιγμή ίσως θέσεις
ένα λιθαράκι στην έναρξη μιας καλύτερης λεκτικής αντιμετώπισης της
αναπηρίας…. Και αυτό θα πρέπει να είναι ζητούμενο….!!

Με εκτίμηση

Πωλίνα Π.