[orasi] Re: αυτόματοςτηλεφωνιτήςπεριφερειακήςένωσηςπ.στ

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Jun 2010 18:20:56 +0300

Έχουν περάσει πρόεδροι και πρόεδροι από 'κει μέσα. ένας δυό που προσπάθησαν
να ξεκαθαρήσουν τα πράγματα, τους διώξανε νύχτα. Θυμάμαι σε επίσκεψή μου
στην σχολή πριν νομίζω 3 χρόνια, είδα στο πάρκινγ/αυλή κάμποσα αυτοκίνητα
στις 10 η ώρα το βράδυ. Όταν ρώτησα κάποιο  παιδί τι συμβαίνει  και υπάρχουν
τόσα αυτοκίνητα και φώτα αναμένα στο γραφείο του διευθυντή τέτοια ώρα, μου
είπα ότι ήρθε ένας καινούριος πρόεδρος (του οποίου το όνομα δεν θυμάμαι) και
κάνει έρευνες  για τα οικονομικά κτλ.
Ε, δεν τον ξαναείδαμε... Αξίζει να σημειωθεί ότι όσες φορές προσπάθησε
κάποιος πρόεδρος να το κάνει αυτό, οι εργαζόμενοι δεν ήταν σύμφωνοι. Γιατί
άραγε? Απλά ρωτάω.

Υγ1. από μαρτυρίες παιδιών που ζούν στην σχολή, κάποιοι εργαζόμενοι που
έχουν να πληρωθούν τόσο καιρό όπως λένε (και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσο)
αλλάζουν τα αυτοκίνητα σαν τα πουκάμησα. Ε...? Τί....?

Υγ2. "Μου είπε το παιδί" ήθελα να γράψω και όχι "μου είπα" όπως έγραψα λόγω
ταχύτητας πληκτρολόγησης. Απλά προλαμβάνω. χαχαχα