[orasi] Re: μύνημααυτόματουτηλεφωνιτήπανελληνίουσυνδέσμουτυφλών

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2010 22:55:01 +0300

Να σου πω βρε ζώη, αν θέλεις να μιλήσουμε σοβαρά. απο που ως πού η απλή
αναλογική είναι προοδευτική ή συντηρητική αυτή είναι μια μαθηματική
διαδικασία κατανομής εδρών η δικαιότερη είναι αλήθεια. άλλο όμως η
διαδικασία κατανομής και άλλο η πολιτική. Αν θέλεις απαντάς σοβαρά, αν είναι
να γράψεις οπορτουνιστές ρεφορμιστές, γράψε για το μουντιάλ καλύτερα.