[orasi] Re: Ιερέαςαπαίτησεφακελάκιγιακηδεία!

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jun 2010 17:10:59 +0300

Εγώ το μόνο που έχω ίσος να πω ςίναι:
Ίμαρτον! όχι άλλο κάρβουνο.
Συμφωνώ με τον Στάθη, πως ο ωχαδερφισμός και η ατιμορισία, πραγματικά
υπάρχουν, και πρέπει τελικά εμείς κάτι να κάνουμε για αυτό, ώστε να
εκλείπουν τέτοιες συμπεριφορές απ' όπου και αν προέρχονται.
Ερώτημα.
Πως όμως θα το πετύχουμε αυτό, αφού εμείς πάσχουμε από μια άλλη σοβαρή
αρρώστια, τον Σταρχιδισμό;
Συγνώμη, δεν θέλω να παρεκτραπώ, αναγκάζομαι όμως.