[orasi] Re: Ευχαριστώ.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 May 2008 16:37:43 +0300

Αγγελική καλησπέρα... κατ'αρχήν έκανες πολύ καλά που απάντησες συνολικά για
τους χαιρετισμούς για την οικονομία των μηνυμάτων να μην βαραίνει η λίστα.
Φυσικά αυτό δεν αποκλείει προς θεού και τις προσωπικές απαντήσεις...

Για τον ΟΤΕ και τα τιμολόγια για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ο ΟΤΕ το
βασικό δικαιολογητικό που δέχεται είναι η βεβαίωση της πρόνοιας και ορθά
κάνει έτσι.. Απλά για την διευκόλυνση των τυφλών δέχεται και την κάρτα του
πστ με την προϋπόθεση πως σε αυτή αναγράφεται ο αριθμός μητρώου της
πρόνοιας. Τέλος υπάρχει ένας δειγματοληπτικός αριθμός συναδέλφων που ο οτε
ζητά βεβαιώσεις και όχι άπό όλους με βάση το αρχείο του. Είμαστε όλοι εδώ
στην διάθεση για όποια σου απορία.
χαιρετισμούς