[orasi] Re: «Στέρεψε»ηχρηματοδότηση,αρχίζουναπολύσεις

  • From: Ε-Ευσταθιάδης <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 May 2008 07:34:22 +0300

Μωρέ πυρκαγιά όμως μπορεί να γίνει και ο ρόλος εξωσχολικών αν έχουν πολύ από
κοντά μαθητές και μάλιστα πουανήκουν σε "ευαίσθητη κοινωνική ομάδα" όπως
λένε τους αναπήρους, λεπτό πολύ το θέμα και επικίνδυνο αν δεν προσεχτεί.
Μιλάω βέβαια γενικότερα γι'αυτό και απαντάω σε μήνυμα του Κώστα και όχι για
εσάς και τον χώρο των τυφλών που δεν ξέρω τους συσχετισμούς και πώς
λειτουργεί. Καλημέρες.