[orasi] Re: ΠΡΟςΕΠΙΤΡΟΠΉΝΕΟΛΑΊΑςΠ.Σ.Τ.

  • From: "NIKOS XARITOS" <nxaritos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 27 Mar 2008 10:50:53 +0200

ναι ρε Κώστα, δε μπορεί όμως να με βγάζει ψέφτη ο Κύριος Σεκαδάκης. ότι
δηλαδή το συζητούσα, με κάποιο από τα μέλη της πληοψηφίας εκτός συμβουλίου.
δυστυχώς, καμία από τις σοβαρές φωνές που επικαλείσαι, δε βγήκε να πει όχι,
πλην της δικής μου. τώρα αν πάρθηκε ή όχι απόφαση, αυτό είναι ένα άλο θέμα.
το λέω αυτό, γιατί κατά τη γνώμη μου, ο π.σ.τ, μετέθεσαι την ευθύνη για το
θέμα στην ε.ο.τ. εγώ το επαναλαμβάνω: μακάρι να μη συμβεί τίποτα και να βγω
εγώ λάθος. επαναλαμβάνω επίσης, ότι ουδέ ποτέ ισχηρίστηκα, πως μιλάει το
ένγραφο της ε.ο.τ, για περικοπή των καρτών. πιστεύω να έγινα κατανοητός.
φιλικά, Νίκος Χαρίτος.