[orasi] Re: αντιδράσειςγιατήνπασαρέλα

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Mar 2008 23:17:06 +0200

 Κώστα, ελπίζω να μην είναι ειρωνική αντίδραση στο δικό μου σχόλιο,ε;
ΧΕΧΕΧΕ... Πλάκα κάνω, δεν τ;α κάνεις εσύ αυτά..., νομίζω. Πάντως,
αστεία-αστεία, αν γίνουν ποτέ καλλιστεία στο χώρο, να δεις πόσες ωραίες και
ωραιοπαθείς έχουμε που θα σπεύσουν ταχέως...!
 Τέλος πάντων, αν δεν έγινε αντιληπτή η σκέψη μου, ας αφήνουμε νοήμονες
ανθρώπους -ναι, και αναπήρους πια- να κάνουν ό,τι εκείνοι θέλουν, ό,τι τους
προστάζει η νοοτροπία κι η συνείδησή τους: αυτό εννοούσα.
 Άντε, καληνύχτα σ' όλους..., φτάνει για σήμερα.