[orasi] Re: Διαβάστε αυτήτηνιστορία.

  • From: "ΤΑΤΙΑΝΑ" <anisioti@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Feb 2008 17:11:47 +0200

 Καλησπέρα. Όταν ακούω σε τίτλο μηνύματος "διαβάστε" ή "πρέπει να το
διαβάσετε" και τέτοια παρόμοια, με πιάνει "τρελή" πε΄ριέργεια.
 Τη διάβασα, λοιπόν, την ιστορία και θυμήθηκα οτι έχω ζήσει μια
παρόμοια -πάλι σε λεωφορείο φυσικά- με πρωταγωνίστρια πάλι μία κυριούλα,
bus-class στην κυριολεξία, κι έναν αλλοδαπό, τον οποίον η πρώτη "στόλιζε" με
δυνατή φωνή, χωρίς κανένα λόγο πρόκλησης από πλευράς του. Σκέφτομαι,
μήπως -επεπιδή τις ακούω τις "καρακάξες" αυτές και στο ραδιόφωνο- να
μετρηθεί σε κάποια κοινωνική έρευνα, πόσο περισσότερο ρατσίστριες είναι οι
γυναίκες, κι ειδικά αππό κάποια ηλικία και μετά.
 Πάντως, για να είμαι δίκαιη, η αντίδραση του έτερου πρωταγωνιστή δε μου
άρεσε καθόλου: δεν τη βοήθησε σε τίποτα να προβληματιστεί, αντίθετα, τη
"φούντωσε" κιόλας. Σπασμωδική , θέλω να πα, η αντίδραση του φουκαρά -που,
ποιος ξέρει τι θα ακούει κάθε μέρα- η οποία δεν τον τιμά και πολύ.