[orasi] Re: Ένα θλιβερόγεγονός

  • From: Ζώης <zoistot@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 00:16:17 +0200

Ημουν στη δουλεία μου όταν κατά τις 12.45 με πληροφόρησε ο συνάδελφός μου
Χρήστος πως ο φίλος της παρέας μας, - αυτής της λίστας - έφυγε από τη ζωή
από καρδιακό επεισόδιο, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες. Επικοινώνησα
αμέσως με την φίλη Τατιάνα και της είπα - μια και εκείνη την ώρα δεν
μπορούσα εγώ να μπω στη λίστα, - να ανακοινώσει το δυσάρεστο γεγονός. Ο
Σταύρος μέλος της διοίκησης της ΠΕΤ έπασχε από νεφρική ανεπάρκεια τελικού
σταδίου και υποβάλλοταν σε αιμοκάθαρση. Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε δεν τον
εμπόδισε να ασχολείται με τη πληροφορική και να είναι ενεργό μέλος της ΠΕΤ
και να συμμετέχει στα ζητήματα του σωματείου του. Νομίζω πως οι γνώσεις του
στη τεχνολογία και στη πληροφορική θα μας λείψουν και ίσως θα αφήσει ένα
δυσαναπλήρωτο κενό στη λίστα αυτή στη πληροφόρηση των συναδέλφων γύρω από τα
θέματα των υπολογιστών.
Ας είναι αιωνία η μνήμη σου Σταύρο, πάντοτε θα  σε θυμόμαστε.
  Ζώης