[orasi] Re: ΚεντροαριστεράαλλάΚύπρο.

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Feb 2008 20:02:43 +0200

ότι και να γίνει Σπύρο ισχύει αυτό που έγραψα στον Ερμή. Τα κινήματα είναι
για να καταγγέλουν και να διαμαρτύρονται και τα κόμματα να κυβερνούν. άλλο
να μιλάς με 5% και άλλο α΄ς πούμε με 10-12%. Και δεν βάζω την παράμετρο της
ενδεχόμενης ιδεολογικής μετατόπισης για να κατακτήσεις αυτό το 10-12% η
οποία δεν είναι μετρήσειμη.