[orasi] Re: ΚεντροαριστεράαλλάΚύπρο.

  • From: Ε-Ευσταθιάδης <efsta_er@xxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Feb 2008 19:41:16 +0200

Το θέμα είναι πως εδώ στην Ελλάδα τα ενδιαφερόμενα κόμματα θέλουν να πείσουν
πιο πολύ ότι είναι αριστερά και ότι εκεί κινούνται πρωταρχικά χωρίς να
δείχνουν ότι νοιάζονται τόσο για το κεντροαριστερά. Να δούμε και τι
διαχείριση θα κάνει ο κύριος Τσίπρας και πόσων τις προσδοκίες θα βγάλει
αληθινές απ'όλους των διαφορετικών πολιτικών χώρων που συρρέουν προς τα κει.
όσο για την Κύπρο νομίζω θα τσουλήσει καλά το σχήμα.