[orasi] Re: γραφή μπρέϊλ

  • From: "Ilias Argiropulos" <omiros57@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Feb 2008 22:25:44 +0200

άλλο εθνικό τυπογραφείο και άλλο τυπογραφείο του ΚΕΑΤ.
το εθνικό τυπογραφείο θα είχε την ευθύνη για όλη τη χώρα, το δε ΚΕΑΤ δεν
είχε κανέναν λόγο να σηκώσει ένα βάρος που δεν μπορεί ούτε τεχνικά ούτε
οικονομικά να το σηκώσει.
τα τυπογραφεία του ΚΕΑτ και του Φάρου δίνουν ένα άλλοθι στην ανυπαρξία
κρατικής πολιτικής στον τομέα αυτόν.
Ηλίας