[orasi] Re: Αναπηρία,γυναίκεςκαιαγάπη

  • From: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Feb 2008 21:59:13 +0200

Όπως ακριβώς τα λες Τατιάνα
 αν δεν έχεις τη δύναμη μέσα σου, αν δεν δέχεσαι τον εαυτό σου όπως είναι,
τίποτα δεν κερδίζεις και τίποτα δεν χαίρεσαι. Το τραγούδι που λέει, σε
όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. το ξέρετε? Αυτό να
τραγουδάτε το πρωί που ξυπνάτε και όλα θα πάνε καλά. Πάνω α΄π'όλα
αυτοπεπίθεση και αγάπη στον εαυτό μας.----- Original Message -----