[orasi] Re: Το παραλήρημα

  • From: "fotis mpimpasis 6974 530195" <mpimpasis@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Mar 1999 05:10:55 +0200

δεν ειναι ωραιο να κατηγορουμε καποιον που βγαζει το ψωμι του μεσα απο τη
δουλεια του.να το κανει οποιος ειναι μαγκας κι αντεχει στο
τρεξιμο.τουλαχιστον ο μακης ειναι καθετος κι ειλικρινης,σε αντιθεση με το
θεμο που λεει μονιμως ψεμματα,για να καλυψει τα προηγουμενα.ειναι ολοφανερο
κι απο τη σταση του σωματος του απο ο,τι μου περιγραφουν.