[orasi] Re: Έκτηαίσθηση,ηεκπομπή

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Jan 2008 21:34:22 +0200

Δεν λέω κάτι διαφορετικό; αυτό είναι.

Αλλά, και εδώ είναι που θέλω να σταθώ, το γεγονός ότι επικαλούνται κάθε φορά
που ας μου επιτραπεί η φράση ζορίζονται τα προσωπικά δεδομένα, δεν μου κάνει
με τίποτα.
Το να είσαι διαφορετικός, είτε γιατί είσαι ανάπηρος είτε επειδή ας φέρω ένα
παράδειγμα χωρίς παρεξήγηση έχεις μια διαφορετικότητα ως αναφορά τον
φυλετικό σου προσανατολισμό, όλοι καταλαβαίνουμε πιστεύω τι θέλω να πω,
αυτό, εγώ το θεωρώ προσωπικό δεδομένο, και μάλιστα ευαίσθητου χαρακτήρα.
Τι γίνετε όμως; η Ελληνική μας τηλεόραση, άρα και πραγματικότητα, είναι
γεμάτη από τέτοια παραδείγματα.
Η αναπηρία είναι διαφορετικότητα, αλλά όχι προσωπικό δεδομένο.