[orasi] Re: Διάλογοςκαιεπικοινωνίαοκοινόςπαρονομαστής.

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Jan 2008 10:09:16 +0200

Έτσι είναι Ηλία,

Φαίνεται ότι τελικά στην χώρα μας ακόμα δεν έχει υπάρξει αυτό που λέμε
ποδοσφαιρικός πολιτισμός.
Ποτέ δεν κατάλαβα όμως γιατί όλα αυτά? και σιγά! τι ήταν? ένα ακόμα
παιχνίδι.

Τώρα ότι κέρδισε ο Ολυμπιακός και πέρασε στην επόμενη φάση στο κύπελλο,
τυχερά είναι αυτά! τι να κάνουμε?
Αυτό το λέω για τους πικραμένους Παναθηναϊκούς!!!