[orasi] Re: Διάλογοςκαιεπικοινωνίαοκοινόςπαρονομαστής.

  • From: Θανάσης Ηλίας <iliasblind@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Jan 2008 22:46:49 +0200

Κώστα σε παρακαλώ να πάρεις ξεκάθαρη θέση. εγώ δεν απαξίωσα κανέναν, γιατί
αναφέρεις λοιπόν το όνομά μου. απάντησα στην απαξίωση  καιΌπως το αναφέρεις
είναι σα να είναι συμμέτοχος. στην αρχή δημιουργίας της λίστας ήμουν από
τους πρώτους που μπήκε σε αυτή καθώς επίσης η συνεργασία της με το blind.gr
έχει γίνει σε απόλυτη συνεννόηση με εσένα προσωπικά. Δεν είναι η πρώτη φορά
που έρχονται μηνύματα από το δικό μας σύστημα, έχουν έρθει δεκάδες από αυτά
και δεν υπήρξε πρόβλημα. τι συνέβη τώρα λοιπόν? για την  με παρακαλείς να
μην απαντήσω στην απαξίωση και στον ειρωνικό τρόπο ενός από τα μέλη της
λίστας, και δεν επαναφέρεις  αυτόν στην τάξη, δίνοντας του να καταλάβει ότι
προσβάλλει και απαξιώνει μια συλλογική προσπάθεια η οποία δεν έχει
εκμεταλλευτεί  και δεν έχει προσβάλει τους τυφλούς, αντιθέτως έχει προάγει
την ευρηματικότητα και τη δυναμική αυτών.
Περιμένω μια ξεκάθαρη απάντηση, εάν ενοχλήσαμε κάπου  και εάν υπάρχει κάποιο
πρόβλημα με το σύνολο της λίστας orasi.