[orasi] Re: ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΪΜΟΥ.

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Jan 2008 15:40:57 +0200

Φυσικά δεν είναι κατά την προσωπική μου άποψη και ότι καλύτερο να τα
παρατάς.

Αντίθετα, πιστεύω ακράδαντα ότι παρατώντας τα κινά, συμβάλεις αυτό που
κάποτε είπε ο αρχαίος ημών Περικλής.

Το να μην ασχολείσαι με τα κινά, δεν συμαίνει απαραίτητα ότι είσαι φιλήσυχος
πολίτης, αντίθετα, συμαίνει ότι είσαι άχρηστος!
Και επειδή και εδώ μια από τα ίδια είναι, έχω δηλώσει σε όλους τους τόνους,
ότι δεν πρόκειται να κάνω την χάρη σε κανέναν!
Όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Λατίνοι όσο ζω ελπίζω!
Dum Spiro Spero!